Για την ολοκλήρωση της εγγραφής των μαθητών στο σχολείο μας παρακάτω θα βρείτε δύο έγγραφα, τα οποία αφού συμπληρωθούν ανάλογα, θα πρέπει ο γονέας - κηδεμόνας του κάθε μαθητή να τα υποβάλλει στο σχολείο.
____________________________________________________________________
Την ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου
της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)
μπορείτε να δείτε εδώ
_____________________________________________________________________
article thumbnailΣτα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus στις 25 Φεβρουαρίου 2024 ταξιδέψαμε με τις μαθήτριες Ανθή Ζαχαρία, Φωτεινή Κουρτσαλίδου, Ιωάννα Σταυρέτη, Σοφία - Ειρήνη Τζήμα στο Soure της Πορτογαλίας και φιλοξενηθήκαμε από το σχολείο Agrupamento de Escolas Martinho Árias (AEMAS). Μαθήτριες και μαθητές, καθηγήτριες και καθηγητές από...
article thumbnailΣτο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus στις 13 Απριλίου 2024 ταξιδέψαμε με τους/τις μαθητές/τριες Σταύρο Βεζυρά, Γκλόρια Κούρτι, Χριστίνα Τσομπάνογλου και Μέγκι Χύσα στο Vilkaviskio της Λιθουανίας και φιλοξενηθήκαμε από το Vilkaviskio r. Graziskiu gimnazija. Μαθήτριες και μαθητές, καθηγήτριες και καθηγητές από πέντε συνολικά...

Eυρωπαϊκά προγράμματα

Υπολογίζοντας την περίοδο περιστροφής του Ήλιου-τελική φάση

Πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του σχολείου μας στην εκπαιδευτική πλατφόρμα eTwinning,

Την ομάδα του σχολείου μας που πήρε μέρος στο project ,την αποτελούσαν οι μαθήτριες της Γ΄Λυκείου, Φωτιάδου Παναγιώτα, Παρασκευοπούλου Γεωργία, Τσαρτσίδου Ελένη , Μυλωνίδου Ευαγγελία και Χατζηγεωργίου Κορίνα, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή φυσικής Νίκου Κυριαζόπουλου. Το θέμα του project είχε το τίτλο "Ηλιακές κηλίδες και απλή αρμονική ταλάντωση". Το project αναπτύχθηκε σε 5 επιμέρους φάσεις και συμμετείχαν ομάδες από 7 σχολεία από την Ιταλία τη Γαλλία τη Πορτογαλία, την Ισπανία και τη Ρουμανία.

Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με ένα σημαντικό φαινόμενο της ηλιακής δραστηριότητας ,τις ηλιακές κηλίδες. Μελέτησαν φωτογραφίες του Ήλιου από τη διαστημική συσκευή της NASA – Soho , που βρίσκεται σε σταθερή τροχιά γύρω από τον Ήλιο. Καταγράφοντας από τις φωτογραφίες αυτές τις θέσεις συγκεκριμένων κηλίδων προσπάθησαν να υπολογίσουν τη συνοδική περίοδο περιστροφής του Ήλιου σε συγκεκριμένα γεωγραφικά πλάτη.

Η μελέτη αυτή έγινε σε κοινές για όλους τις μαθητές φωτογραφίες συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, αλλά και σε φωτογραφίες που οι μαθητές κλήθηκαν να επιλέξουν μόνο τους.

Τα αποτελέσματα της δουλείας του ανακοινώθηκαν στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιοδικό magazine factory (http://magazinefactory.edu.fi/ )

Κάνοντας κλικ πάνω στην φωτογραφία μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα τόσο της ελληνικής ομάδος όσο και άλλων χωρών

Additional information