Σημαντικά για τις ενδοσχολικές εξετάσεις
α) Το πρόγραμμα των ενδοσχολικών εξετάσεων περιόδου Μαϊου - Ιουνίου 2024
β) Προγραματισμός εξετάσεων, αναβαθμολόγηση, εξετάσεις λόγω απουσίας κλπ: Το έγγραφο εδώ
- Διακρίσεις μαθητών του σχολείου μας
- Συμμετοχή του 2 ου ΓΕΛ Ελευθερίου – Κορδελιού στο 8ο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης Δήμου Θεσσαλονίκης
- ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ
- Ημερίδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού
- Διάκριση μαθητών του 2 ου ΓΕΛ Ελευθερίου Κορδελιού στην Οικονομική Ολυμπιάδα
- Συμμετοχή στο 1ο Μαθητικό Φεστιβάλ με θέμα: «Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας»
- ΕΚΔΗΛΩΣΗ EPAS ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΟΥ Ε.Κ.
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στην εβραϊκή Συναγωγή Yad Lezikaron
Πολιτιστικά Προγράμματα
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
- Details
- Created on Sunday, 14 February 2016 18:40
Την Πέμπτη 11/02/2016, οι μαθητές του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Αξίες σε λογοτεχνικές και καλλιτεχνικές δράσεις της Θεσσαλονίκης», με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μίχου Περιστέρα και συνοδό την κ. Καρανίκα Χριστίνα παρακολούθησαν στην αίθουσα «Τζον Κασσαβέτης» της Αποθήκης 1 στο Λιμάνι, που ανήκει στο σινέ Ολύμπιον και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το ιστορικό ντοκιμαντέρ της Μαρίας Ηλιού, «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου», 2013. Θέμα του ντοκιμαντέρ αποτελεί το προσωπικό δράμα των προσφύγων που διέσχιζαν και διασχίζουν τις δύο πλευρές του Αιγαίου, ιδωμένο τόσο μέσα από την προσωπική μαρτυρία, όσο και από την οπτική γωνία έγκριτων ιστορικών.
Η κινηματογραφική αφήγηση, η οποία συνδύασε την εικόνα εποχής και τον ήχο μιας άλλης κουλτούρας, μας δημιούργησε μία αληθοφανή αίσθηση βιωμένης εμπειρίας και μας μετέτρεψε όλους από απλούς θεατές σε μάρτυρες γεγονότων.Η δυνατότητα της κινούμενης εικόνας να ανοίγει ένα παράθυρο στην πραγματικότητα και να μας προκαλεί μια ελκτική δύναμη, κατέστησε τον κινηματογράφο ένα εξαιρετικό εργαλείο στα πλαίσια του προγράμματός μας για τη διδασκαλία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: είναι διαφορετικό να διαβάζουμε στους μαθητές ένα κείμενο, που θα εξηγεί ποια είναι τα δικαιώματα του πρόσφυγα, για παράδειγμα, και διαφορετικό να παρακολουθεί ο μαθητής καρέ-καρέ το δραματικό ταξίδι ενός ανθρώπου που αναγκάζεται να εγκαταλείψει την πατρίδα του για να αναζητήσει άσυλο σε μία ασφαλή για αυτόν χώρα. Προηγήθηκε της προβολής, ωστόσο, ένας οργανωμένος σχεδιασμός και μία προετοιμασία των μαθητών στη σχολική τάξη, η οποία βοήθησε τους μαθητές να αποδομήσουν και να ερμηνεύσουν την κινηματογραφική εικόνα.
Επιμέλεια κειμένου: Μίχου Περιστέρα
More Articles...
- Eκπαιδευτική επίσκεψη των Α1 και Α2 καλλιτεχνικής παιδείας στο Βαφοπούλειο πνευματικό κέντρο
- Λογοτεχνική ημερίδα 3-12-2015
- Σχολικός εκφοβισμός: ένα τέρας με πολλά κεφάλια. Νίκησέ τον!
- Συμμετοχή στους αγώνες επιχειρηματολογίας Δυτικής Θεσσαλονίκης
- Συμμετοχή στο Δίκτυο θεάτρου σχολείων
- O συγγραφέας Τάσος Καλούτσας στο σχολείο μας
- Eκδήλωση κατά των φυλετικών διακρίσεων και του ρατσισμού
- Θεατρική παράσταση στο σχολείο για την Α΄Λυκείου