Σημαντικά για τις ενδοσχολικές εξετάσεις 

αΤο  πρόγραμμα των ενδοσχολικών εξετάσεων περιόδου Μαϊου - Ιουνίου 2024

β) Προγραματισμός εξετάσεων, αναβαθμολόγηση, εξετάσεις λόγω απουσίας κλπ: Το έγγραφο εδώ

γ) Η Εξεταστέα Ύλη: το ΦΕΚ εδώ 
δ) Διατύπωση των θεμάτων και τρόπος βαθμολόγησης: το ΦΕΚ εδώ
 
_____________________________________________________________________
article thumbnailΣτο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας τη φετινή χρονιά (2023-2024) εκπονήθηκε ένα projectμε στόχο τη δημιουργία μιας αναγνωστικής γωνιάς στον 1ο όροφο του σχολείου, δεδομένου πως η σχολική βιβλιοθήκη βρίσκεται στο υπόγειο του σχολείου και η πρόσβαση σε αυτήν δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη και άμεση Με τη συνδρομή: -του...
article thumbnailTo σχολείο μας, με μια τριμελή ομάδα μαθητών, πήρε μέρος στο φετινό διεθνή διαγωνισμό αστρονομίας  “Catch a Star” που οργανώνει κάθε χρόνο η  υπηρεσία European Association for Astronomy Education (EAAE) . Τη ομάδα των μαθητών αποτελούσαν οι μαθητές Αρετή Φωτιάδου, Δήμος Τυχάλας και Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος ενώ την επίβλεψη της εργασίας...

Πολιτιστικά Προγράμματα

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Την Πέμπτη 11/02/2016, οι μαθητές του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Αξίες σε λογοτεχνικές και καλλιτεχνικές δράσεις της Θεσσαλονίκης», με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Μίχου Περιστέρα και συνοδό την κ. Καρανίκα Χριστίνα παρακολούθησαν στην αίθουσα «Τζον Κασσαβέτης» της Αποθήκης 1 στο Λιμάνι, που ανήκει στο σινέ Ολύμπιον και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το ιστορικό ντοκιμαντέρ της Μαρίας Ηλιού, «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου», 2013. Θέμα του ντοκιμαντέρ αποτελεί το προσωπικό δράμα των προσφύγων που διέσχιζαν και διασχίζουν τις δύο πλευρές του Αιγαίου, ιδωμένο τόσο μέσα από την προσωπική μαρτυρία, όσο και από την οπτική γωνία έγκριτων ιστορικών.

Η κινηματογραφική αφήγηση, η οποία συνδύασε την εικόνα εποχής και τον ήχο μιας άλλης κουλτούρας, μας δημιούργησε μία αληθοφανή αίσθηση βιωμένης εμπειρίας και μας μετέτρεψε όλους από απλούς θεατές σε μάρτυρες γεγονότων.Η δυνατότητα της κινούμενης εικόνας να ανοίγει ένα παράθυρο στην πραγματικότητα και να μας προκαλεί  μια ελκτική δύναμη, κατέστησε τον κινηματογράφο ένα εξαιρετικό εργαλείο στα πλαίσια του προγράμματός μας για τη διδασκαλία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: είναι διαφορετικό να διαβάζουμε στους μαθητές ένα κείμενο, που θα εξηγεί ποια είναι τα δικαιώματα του πρόσφυγα, για παράδειγμα, και διαφορετικό να παρακολουθεί ο μαθητής καρέ-καρέ το δραματικό ταξίδι ενός ανθρώπου που αναγκάζεται να εγκαταλείψει την πατρίδα του για να αναζητήσει άσυλο σε μία ασφαλή για αυτόν χώρα. Προηγήθηκε της προβολής, ωστόσο, ένας οργανωμένος σχεδιασμός και μία προετοιμασία των μαθητών στη σχολική τάξη, η οποία βοήθησε τους μαθητές να αποδομήσουν και να ερμηνεύσουν την κινηματογραφική εικόνα.

Επιμέλεια κειμένου: Μίχου Περιστέρα

 

Additional information