________________________________________________________________________________________________

Σημαντικά για τις ενδοσχολικές εξετάσεις

Το πρόγραμμα των ενδοσχολικών εξετάσεων περιόδου Μαΐου  - Ιουνίου 

 
α) Προγραματισμός εξετάσεων, αναβαθμολόγηση, εξετάσεις λόγω απουσίας κλπ: Το έγγραφο εδώ
 
β) Η Εξεταστέα Ύλη: το ΦΕΚ εδώ 
 
γ) Διατύπωση των θεμάτων και τρόπος βαθμολόγησης: το ΦΕΚ εδώ
_____________________________________________________________________
 
article thumbnailΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ενδοσχολικό πρωτάθλημα σκακιού στο σχολείο μας. Την οργάνωση του πρωταθλήματος είχε η γυμνάστρια του σχολείου μας Ορφανίδου Αντιγόνη και σε αυτό συμμετήχαν 32 μαθητές από όλες τις τάξεις του σχολείου μας. Νικητής αναδείχθηκε ο μαθητής της Α' τάξης Μπαρκιτζής Ιωάννης.    Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλουμε...
article thumbnailΣτο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας τη φετινή χρονιά (2023-2024) εκπονήθηκε ένα projectμε στόχο τη δημιουργία μιας αναγνωστικής γωνιάς στον 1ο όροφο του σχολείου, δεδομένου πως η σχολική βιβλιοθήκη βρίσκεται στο υπόγειο του σχολείου και η πρόσβαση σε αυτήν δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη και άμεση Με τη συνδρομή: -...

Aνάθεση ερευνητικών εργασιών-θέματα 2012-2013

2ο ΓΕ.Λ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

 

Ερευνητικές εργασίες (projects) σχολικού έτους 2012-2013

 

Α΄ τάξης:

 

1) « Ποδήλατο- Μια νέα αξία-Φιλοσοφία». Η ιστορία του, η εξέλιξή του στο χρόνο, ο ρόλος του στα κοινωνικά δρώμενα, ποδήλατο + περιβάλλον, φεστιβάλ-δραστηριότητες ανά τον κόσμο, τα μηνύματα που στέλνει.                κ. Ζέκη Κάτια

 

2) «Μ? αεροπλάνα και βαπόρια (και με το διαδίκτυο)». Γνωριμία μ? έναν τόπο-χώρα και σχεδιασμός ταξιδιού μέσω του διαδικτύου.       κ. Μαγδαληνού Καλλιόπη  

3) «Παιχνίδια με το χρόνο». Κατασκευές με το νου και τη φαντασία.
                                                            κ. Μίχου Περιστέρα-Καραβασίλης Γεώργιος

 

4) «Το φαινόμενο της παραβατικής συμπεριφοράς στους εφήβους». Αίτια, ρόλος οικογένειας-σχολείου. Επιπτώσεις-αντιμετώπιση. Μύθοι και αλήθειες, παροχή κρατικής υποστήριξης.                                                                           κ. Ζέκη Κάτια

 

5) «Διαδίκτυο». Πηγή γνώσης, κοινωνικοποίησης, καλλιτεχνικής έκφρασης, διεκπεραίωσης οικονομικών δραστηριοτήτων, όμως με προσοχή σε φαινόμενα κοινωνικών αποκλεισμών, εθισμού ή αφελούς χρήσης, που μπορούν είτε να εκθέσουν τους χρήστες σε κίνδυνο είτε να οδηγήσουν σε αντικοινωνική συμπεριφορά.

                                                                                          κ.. Μαγδαληνού Καλλιόπη

 

6) «Παρακολούθηση μετεωρολογικών παραμέτρων στο Κορδελιό».

                                                                                         κ. Χαριζάνης Κωνσταντίνος

 

 

Β? τάξης:

 

1) «Κορδελιό-Σμύρνη». (Διωγμός και εγκατάσταση στην νέα πατρίδα).

                                                                                           κ. Κανδηλάπτης Αθανάσιος

 

2) «Ο έρωτας ως έμπνευση στην τέχνη και την καθημερινότητα των εφήβων».

                                                                                                   κ. Τανίδου Αγγελική

 

3) «Οικολογικές-εναλλακτικές καλλιέργειες, βιολογικά προϊόντα». Μύθοι και πραγματικότητα. Η αξία της υγιεινής διατροφής.                                 

                                                               κ. Ζέκη Κάτια- κ. Κανδηλάπτης Αθανάσιος

 

4) «Εικαστική και μουσική παιδεία». Η σημασία της στην εξέλιξη των εφήβων, η αξία της στην παιδεία και η θέση των κρατικών φορέων του Υπουργείου.

                                                                                                                 κ. Ζέκη Κάτια

Additional information