article thumbnailΤην Τετάρτη 3 Απριλίου 2024 το 1ο & 2ο ΓΕΛ Ελευθερίου Κορδελιού συν- διοργάνωσαν μια εντυπωσιακή εκδήλωση για την Ημέρα της Ευρώπης στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου.  Μέσα από το πρόγραμμα :Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τιμήθηκε η σημαντική ημέρα της Ευρώπης ( επίσημη ημερομηνία εορτασμού 9 Μαΐου), ενισχύοντας την ενότητα...
article thumbnailΤη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024, από τις 11:00 ως τις 14:00, πραγματοποιήθηκε κοινή εκδήλωση του 1ου & 2ου ΓΕΛ Ελευθερίου – Κορδελιού με στόχο την παρουσίαση/διάχυση των δραστηριοτήτων τους στα πλαίσια του Επαγγελματικού Προσανατολισμού για το τρέχον σχολικό έτος. Την εκδήλωση παρακολούθησαν οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης των δύο...
article thumbnailΤην Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 το σχολείο μας για πρώτη φορά συμμετείχε στο διαγωνισμό της Οικονομικής Ολυμπιάδας. Οι  ένδεκα μαθητές και από τις τρεις τάξεις του σχολείου συμμετείχαν διαδικτυακά στην Οικονομική Ολυμπιάδα από το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών του 2ου ΓΕΛ Ελευθερίου Κορδελιού. Η μαθήτρια Κατερίνα Τζιόρα Χασογλάνη  (Γ’ τάξη)και...

Οι μαθητές και μαθήτριες του ΓΕΛ ενημερώνουν και ενημερώνονται

Την Παρασκευή 28 Απριλίου 2023 έλαβαν χώρα δύο ενημερωτικές εκδηλώσεις απευθυνόμενες στους μαθητές και μαθήτριες της Β΄ και Α΄ τάξης του σχολείου μας αντίστοιχα.

Το πρωί της Παρασκευής οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου. Εκεί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από συμμαθητές και συμμαθήτριές τους του τμήματος Β3 για σειρά επαγγελμάτων. Η ενημέρωση βασίστηκε σε συνεντεύξεις που λήφθηκαν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς από επαγγελματίες, με βάση δομημένο ερωτηματολόγιο, το οποίο δημιούργησαν τα παιδιά με τη βοήθεια μελών της διοργανώτριας ομάδας. Είχαν, βέβαια, προηγηθεί πρόβες, αλλά η επαφή με το κοινό λειτούργησε πολύ θετικά  για τη συντριπτική πλειοψηφία των ομιλητών/ομιλητριών. Σίγουρα βοήθησε και η εξόχως ενθαρρυντική στάση του ακροατηρίου στο οποίο οφείλουμε να απευθύνουμε θερμές ευχαριστίες.

Ακολούθησε παρουσίαση με πληροφορίες για τις Ομάδες Προσανατολισμού, τα εξεταζόμενα μαθήματα, τα επιστημονικά πεδία, τα κοινά τμήματα, την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και τους συντελεστές βαρύτητας από μέλη της Ομάδας Δράσης και επιλύθηκαν σχετικές απορίες.

Αν και είχε προγραμματιστεί και προετοιμαστεί αναλυτική παρουσίαση Σχολών και Τμημάτων, προκρίθηκε να αφιερωθεί περισσότερος χρόνος στην ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών της Β΄ τάξης από συμμαθητές και συμμαθήτριές τους που φοιτούν στη Γ΄ Λυκείου. Η ιδέα ανήκε στην κ. Βεργανελάκη Ηρώ, εκπαιδευτικό του σχολείου μας, και αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη.

Η επιτυχία οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην πρόθυμη και ειλικρινή κατάθεση εμπειριών και συναισθημάτων από τους/τις Μιχαήλαρου Ελισάβετ (Ανθρωπιστικών Σπουδών), Μπεικίρι Ρεντόν και Πασχίδου Μαρία (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής), Τζιώρα Μελπομένη (Θετικών Σπουδών) και Χαραλαμπίδου Μαριλένα (Σπουδών Υγείας) αλλά και από τις μαθήτριες Ιορδανίδου Δανάη (Ανθρωπιστικών Σπουδών), Λαζαρίδου Μαρία (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και Μπουρανή Νίκη (Ανθρωπιστικών Σπουδών), που επίσης μοιράστηκαν βιώματα, όνειρα και προβληματισμούς τους με το ακροατήριο, αν και ρωτήθηκαν αιφνιδιαστικά.

Μετά την αποχώρηση της Β΄ τάξης, τη σκυτάλη πήραν οι μαθητές/μαθήτριες της Α΄, που με τη σειρά τους ενημερώθηκαν από μέλη της Ομάδας Δράσης για το Πρόγραμμα Σπουδών της Β΄ και της Γ΄ Λυκείου. Οι προαναφερθέντες/προαναφερθείσες μαθητές/μαθήτριες της Γ΄ τάξης επιτέλεσαν και στην εκδήλωση αυτή σημαντικό έργο, ενημερώνοντας για τα διλήμματα που αντιμετώπισαν κατά την επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού, τη συμβολή των μαθημάτων της Β΄ τάξης στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της ύλης στην Γ΄, για τα κριτήρια επιλογής Ομάδας Προσανατολισμού στη Γ΄ Λυκείου, τον ιδανικό χρόνο έναρξης της προετοιμασίας για τις Πανελλήνιες εξετάσεις και άλλα ζητήματα που ενδέχεται να απασχολούν τους/τις μαθητές/μαθήτριες που τελειώνουν την Α΄ τάξη. Έγινε αναφορά ακόμη και στη συμπλήρωση τεστ προσωπικότητας και τη σκέψη για μετεγγραφή στα ΕΠΑΛ.

Δε θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί ότι η ειλικρίνεια και αυθεντικότητα του λόγου των μαθητών/μαθητριών κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον τόσο των εκπαιδευτικών όσο και της πλειοψηφίας του ακροατηρίου και επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά ότι οι μαθητές/μαθήτριες μπορεί να γίνουν οι καλύτεροι και αποτελεσματικότεροι δάσκαλοι. Για το λόγο αυτό ένα απλό «ευχαριστώ» για τη γενναιόδωρη συνεισφορά τους μοιάζει λίγο.

 

    

Διοργανώτρια ομάδα: Αγγελακάκης Άγγελος, Δεληκωστίδης Σωτήριος, Κωνσταντινίδου Καλλιόπη, Μαγδαληνού Καλλιόπη, Μορφακίδου Ηλιάνα, Σιδηρόπουλος Νικόλαος

Επιμέλεια Κειμένου: Κωνσταντινίδου Καλλιόπη

Additional information